Reklamácia a vrátenie

Stručný popis procesu reklamácie alebo vrátenia tovaru nájdete v našich obchodných podmienkach. Mrzí nás, že z určitého dôvodu ste nutení tovar reklamovať alebo vracať. Sme Vám plne k dispozícii, aby sa reklamácia vyriešila v čo najkratšom čase k obojstrannej spokojnosti.

Postupné kroky vrátenia či reklamácie: 

1. Prvým krokom je vyplniť formulár na vrátenie tovaru alebo formulár na odstúpenie od zmluvy. 

2. Následne Vás poprosíme, aby ste tovar odoslali na našu adresu (MALY PRETEKAR s.r.o. Liesek 670, 027 12 Liesek). 

3. V prípade, že sa jedná o nadrozmerný tovar (autíčko, traktor) napíšte nám e-mail s fotodokumentáciou predmetného problému, aby sme predišli zbytočnému posielaniu veľkých či nadrozmerných balíkov. Zvyčajne sa to vyrieši odoslaním náhradných dielov. 

4. O všetkých krokoch priebehu reklamácie či vrátenia Vás budeme samozrejme informovať e-mailom alebo telefonicky. 

5. Ak sa nedopatrením stalo, že Vám nebola dodaná kompletná objednávka (chýbajúca krabica, chýbajúci produkt, nesprávny produkt) alebo došlo k inej chybe,  bezodkladne nás kontaktujte odoslaním reklamačného formuláru a priložením potrebnej fotodokumentácie.

6. Vyriešenie reklamácie či vrátenia tovaru je obmedzené na časové rozpätie do 30 pracovných dní (zvyčajne to netrvá až tak dlhú dobu je to v závislosti od povahy reklamovaného či vráteného tovaru). 


formulár na vrátenie tovaruFormulár na reklamáciu